دفتر فرودگاه : 021-51005252 | دفتر مرکزی تهران : 021-88851005 شنبه تا چهارشنبه __ 8 الی 17:30
اخبار

بلاگ

حمل بار به اروپا

مدت زمان مطالعه این مقاله : دقیقه

حمل بار به اروپا در اصل فریت بار نامیده می‌شود که یکی از مهم ترین اقدامات لازم بعد از مهاجرت یا سفر به این قاره است. از آنجا که عموما وزن بار ارسالی به اروپا از وزن بار مجاز مسافری بیشتر می‌باشد مسافران اقدام به فرستادن وسایل خود قبل ازپرواز به صورت فریت بار می‌کنند.

حمل بار به اروپا

اروپا دارای پیشرفته ترین کشورهاست و در واقع دومین قاره کوچک جهان از تراکم و جمعیت شناخته می‌شود. همچنین این قاره امکانات گسترده و تسهیلات قابل ملاحظه‌ای برای مهاجرین ایرانی فراهم کرده است که بین تمام این افراد، کسانی که تحصیل کرده باشند از اولویت بالایی برخوردارند. امکاناتی که ممکن است اروپا در اختیار مهاجرین قرار دهد شامل موقعیت های شغلی فراوان در مراکز صنعتی و پزشکی ، فرصت‌های تحصیلی‌ در دانشگاه‌های با زبانهای بین المللی و با رتبه‌های جهانی‌ ، امکان تجارت خارجی و صادرات به اروپا و بسیاری موقعیت های رفاهی دیگر می‌باشد. با توجه به همین امکانات و تسهیلات که برای مهاجرین فراهم آمده کشورهای اروپایی مقصد و انتخاب نهایی برای بسیاری از ایرانیان به خصوص افراد تحصیلکرده می‌باشد.

موارد ارسالی برای حمل بار به اروپا

حمل بار به اروپا در اصل فریت بار نامیده می‌شود که یکی از مهم ترین اقدامات لازم بعد از مهاجرت یا سفر به این قاره است. از آنجا که عموما وزن بار ارسالی به اروپا از وزن بار مجاز مسافری بیشتر می‌باشد مسافران اقدام به فرستادن وسایل خود قبل ازپرواز به صورت فریت بار می‌کنند. از جمله موارد رایجی که ارسال بار به اروپا صورت می‌پذیرد می‌توان به لیست زیر اشاره کرد. ارسال و حمل وسائل منزل به اروپا ، ارسال و حمل مبلمان به اروپا ، ارسال و حمل تابلو فرش به اروپا ، ارسال و حمل فرش به اروپا ، ارسال و حمل صنایع دستی‌ به اروپا ، ارسال و حمل میوه به اروپا ، ارسال و حمل سبزیجات به اروپا ، ارسال و حمل قارچ به اروپا ، ارسال و حمل خشکبار به اروپا ، ارسال و حمل زعفران به اروپا ، ارسال و حمل بار تجاری به اروپا ، ارسال و حمل وسائل رستوران به اروپا ، ارسال و حمل تنور به اروپا ، ارسال و حمل چینی آلات به اروپا و تمامی مواردی که شامل حمل بار تجاری به اروپا می‌شود.

حمل بار به اروپا

مراحل حمل بار به اروپا

1. بازدید کارشناس برای برآورد هزینه هنگام حمل بار به اروپا

اولین مرحله قبل از اقدام به حمل بار به اروپا این است که شما یک شرکت حمل و نقل بین المللی را انتخاب کنید تا به  هر نقطه از جهان که می‌خواهید بار خود را ارسال کنید. بعد از انتخاب یک شرکت حمل و نقل شما باید با آن شرکت تماس بگیرید و سوالات لازم قبل از حمل بار به اروپا را از آنها بپرسید. در مرحله آخر یک کارشناس از تیم شرکت به محل فرستاده می‌شود که طریقه بسته بندی و هزینه ارسال را مشخص کند. 

2. تشخیص نحوه حمل بار به اروپا

 در شرایط حمل بار هوایی به اروپا  (فریت هوایی به اروپا ) ، بار هرچه که باشد باید بسته بندی دقیق شده و به صورت پالت چوبی و یا فلزی برای فرستادن بار به اروپا مهیا گردد. همچنین دقت کنید حمل بار هوایی به اروپا بهتر از حمل دریایی است زیرا به دلیل وسعت زیاد اقیانوس اطلس مسافت زیادی ممکن است بار بر روی آب بماند.

3. نوع بسته بندی برای حمل بار به اروپا

رعایت نکردن استاندارد بسته بندی، سهل انگاری و همچنین بی دقتی در پوشاندن کامل لوازم و کالاها سبب آسیب دیدگی بار و ایجاد خسارت‌هایی در حمل بار به اروپا می‌شود. در نهایت علاوه بر خسارت های وارده در ارسال کالا به اروپا ، هزینه حمل بار به اروپا پرداخت شده از جانب مشتری نیز به ضرر و زیان های او اضافه می‌شود. لازم به ذکر است که تمام مراحل بسته بندی کالاهای تجاری و لوازم توسط ما و به دقت و با نظارت شما صورت خواهد گرفت. بسته بندی کالا برای حمل بار هوایی و ارسال کالا به اروپا باید بر روی پالت چوبی استاندارد و به اندازه کافی مقاوم صورت بگیرد.

حمل بار به اروپا

4. تهیه لیست بسته بندی برای حمل بار به اروپا

همه اقلام کالا، لوازم و بارها پیش از فریت بار به اروپا حتما باید شماره گذاری شده و به صورت لیست دقیقی تهیه شود. لیست تهیه شده برای فریت بار به اروپا باید به انگلیسی ترجمه شده باشد و به صورت قابل ارائه تنظیم شده باشد. هزینه حمل بار به اروپا نسخه ترجمه به انگلیسی برای فریت بار به اروپا چه به صورت زمینی و چه هوایی برای ارائه به گمرک مقصد ضروری است. 
همچنین شما می‌توانید در مقاله ارسال بار به اروپا مراحل بعدی حمل بار به اروپا را مشاهده کنید که ممکن است برای شما مفید باشد.