دفتر فرودگاه : 021-51005252 | دفتر مرکزی تهران : 021-88851005 شنبه تا چهارشنبه __ 8 الی 17:30
اخبار

بلاگ

حمل بار به اسپانیا

مدت زمان مطالعه این مقاله : دقیقه

اسپانیا به دلیل استاندارد های بالای زندگی امکان پیشرفت در کار و تجارت دانشگاه های با رتبه های بالاو…هر ساله مقصد مهاجرین زیادی از سراسر دنیا از جمله ایران باشد. موارد زیادی پیش امده که مهاجرین ایرانی برای سفر به این کشور نیازمند به استفاده از خدمات حمل و نقل بین المللی هستند و باید تمام لوازم مورد نیاز برای ادامه زندگی در اسپانیا را با خود ببرند در بیشتر موارد مهاجرین اجازه حمل بار بیشتر از مقدار تعیین شده را ندارند

حمل بار به اسپانیا

کشور اسپانیا در جنوب غربی اروپا و بین مدار ۳۶ تا ۴۴ درجه ی  شمالی و ۹ درجه و ۲۵ دقیقه طول غربی، تا ۳ درجه و ۱۰ دقیقهٔ طول شرقی قرار دارد. نصف النهار گرینویج از کشور اسپانیا و نزدیکی شهر والنسیا می گذرد. مساحت اسپانیا ۵۰۴/۰۳۰/۰۰۰ کیلومتر مربع است. این کشور، از نظر وسعت، پنجاه و یکمین کشور جهان، بعد از فرانسه، دومین کشور اروپای غربی و مساحت آن، تقریبا یک سوم مساحت ایران است. اسپانیا، از شمالی به خلیج بیسکای (Biscay)، فرانسه (۶۲۳ کیلومتر) و کشور کوچک آندورا(۶۳/۷ کیلومتر)، ازشرق، به دریای مدیترانه، جزیره بالئار و جزیره مالورکا، از جنوب، به دریای مدیترانه و اقیانوس اطلسی، از غرب، به پرتقال (۱۲۱۴ کیلومتر) و اقیانوس اطلسی، محدود است. طول سواحل اسپانیا ۴۹۶۴ کیلومتر است. ۸۲ درصد از شبه جزیره ایبری، متعلق به این کشور است. (۱۸ درصد مابقی کشور پرتغال است) و سرزمین اصلی، همراه با جزایر بالئار و کاناری (قناری)، کشور اسپانیا را تشکیل می دهد.

 

حمل بار به اسپانیا

 

اسپانیا به دلیل استاندارد های بالای زندگی امکان پیشرفت در کار و تجارت دانشگاه های با رتبه های بالاو…هر ساله مقصد مهاجرین زیادی از سراسر دنیا از جمله ایران باشد. موارد زیادی پیش امده که مهاجرین ایرانی برای سفر به این کشور نیازمند به استفاده از خدمات حمل و نقل بین المللی هستند و باید تمام لوازم مورد نیاز برای ادامه زندگی در اسپانیا را با خود ببرند در بیشتر موارد مهاجرین اجازه حمل بار بیشتر از مقدار تعیین شده را ندارند و می‌توانند برای ارسال بار به اسپانیا از شرکت حمل و نقل بین المملی اطلس کارگو که تخصص بالایی در بسته بندی و حمل انوتع بار با رش های مختلف به سراسر دنیا است، استفاده کنند.

 

ارسال بار به اسپانیا به روش های مختلف

برای ارسال بار به اسپانیا به صورت هوایی بیشتر به فرودگاه بین المللی باراخاس در مادرید ( Adolfo Suárez Madrid–Barajas Airport ) و فرودگاه بین المللی بارسلونا در شهری به همین نام ( Barcelona–El Prat Airport ) استفاده می شود و بارهای ارسال شده از تهران در این فرودگاه ها تحویل داده می‌شود. حمل بار به اسپانیا به صورت فله ای ، فول کانتینر و گروپاژ دریایی به بنادر مهمی همچون بندر بارسلون ، بندر والنسيا ( از بنادر مهم اروپا )، مالاگا و بیلبائو انجام می شود و از بنادر ایران به هر کدام از آنها ارسال می‌شود. حمل بار به اسپانیا به صورت زمینی توسط کریرهای اسپانیایی ، آلمانی ، بلغاری و ترکیش انجام می‌گردد که معمولا برای حمل بار به اسپانیا از حمل و نقل زمینی استفاده نمی‌شود زیرا علاوه بر مسیر طولانی برای ارسال بار، هزینه زیادی باید برای آن در نظر گرفت.

 

حمل بار به اسپانیا

 

فریت بار به اسپانیا

فریت بار به اسپانیا با استفاده از شرکت اطلس کارگو با نرخی بسیار مناسب انجام می‌شود. به دلیل محدودیت حمل بار پیش از حد مجاز در پرواز های خارجی برای مسافرین عزیز، این عزیزان نمی توانند مقدار بار دلخواه به همراه خود داشته باشند.این محدودیت ها توسط ایرلاین اتخاذ شده و باعث نگرانی مسافرین عزیز در ارسال بار خارج از حد مجاز می شود. این راه حل فریت بار اضافی به اسپانیا است. این کار از طریق قسمت باربری فرودگاه امام خمینی قبل از مسافرت شما قابل انجام است. هزینه فریت بار به میزان 30 درصد جریمه اضافه بار مسافری به اسپانیا می باشد. طبیعتا مقرون به صرفه است