دفتر فرودگاه : 021-51005252 | دفتر مرکزی تهران : 021-88851005 شنبه تا چهارشنبه __ 8 الی 17:30
اخبار

بلاگ

حمل بار به فیلیپین

مدت زمان مطالعه این مقاله : دقیقه

یکی از روشهای بسیار مناسب برای حمل بار ب فیلیپین حمل و نقل هوایی است. ما به مشتریانی که مایل به ارسال محموله به کشور های جهان به شیوه ای سریع و مطمئن هستند، خدمات باربری با کیفیت و بالایی ارائه می دهیم.
تحت خدمات باربری ایران و فیلیپین ، شرکت ما فعالیت های حمل و نقل را به روشی سریع ، مطمئن و مقرون به صرفه انجام می دهد. در این مقابله ، هنگامی که با محتوای کالا ، تعداد محموله و اندازه ها با ما تماس میگیرد، سریعترین روند کار شروع می شود.

حمل بار به فیلیپین
 

فیلیپین در جنوب شرق آسیا و در غرب اقیانوس آرام و بین دریای جنوبی چین و دریای فیلیپین و در شرق کشور ویتنام، قرارگرفته‌ و  از قرنِ ۱۷ تا ۲۰ مستعمره اسپانیا بود. حاکمیت اسپانیا بر فیلیپین  موجب شد تا ۹۰٪ مردم این کشور مسیحی و کاتولیک شوند و با مهاجرت گروه‌های مختلف مردم اسپانیائی زبان از اروپا و آمریکای جنوبی، فرهنگ این کشور شباهت زیادی با کشورهای آمريكاي لاتین پیدا مند و زبان‌های محلی آنان نیز تحت تأثیر زبان اسپانیایی قرار گيرد. این کشور از ناحیه شمال با تایوان، از جنوب با اندونزی از جنوب غربی با مالزی، تایلند و سنگاپور همسایه است.
كشور فیلیپین ازتعداد  زیادی  جزيره با وسعت ۳۰۰ هزار کیلومتر مربع  تشكيل شده و بیش از نیمی از خاک آن را جنگل فرا گرفته‌است. این جزایر که تعداد آنها به ۷۱۰۷ جزيره می‌رسد عموماً در سه گروه بزرگ طبقه‌بندی می‌شوندكه عبارتند از: لوزون، میندانائو، و ویسایا. دو جزیره لوزون و میندانائو مجموعاً ۶۶٪ کل مساحت فیلیپین را شامل می‌شوند. از ۷۱۰۷ جزیره فیلیپین فقط ۱۰۰ جزیره آن مسکونی مي باشد

 

 

فرودگاه فیلیپین برای ارسال بار

فرودگاه بین المللی مانیل در مرز پاراکا و پاسای قرار گرفته است و خدمات خود را به شهر مانیل و سایر کلان شهرهای فیلیپین ارائه می دهد .این فرودگاه یکی از شلوغ ترین فرودگاه های آسیاست که در سال گذشته با ثبت رکورد جا به جایی عنوان پرترددترین فرودگاه آسیا را به خود اختصاص داده است .فرودگاه بین المللی مانیل دارای چهار ترمینال بوده که حدود 33 خط پروازی را پوشش می دهد.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ارسال بار به فیلیپین می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.شرکت اطلس کارگو خدمات کارآمد و مقرون به صرفه ای را جهت ارسال کالا به فیلیپین به شما عزیزان ارائه می دهد .
بسته بندی در شرکت های فریت بار مسافری به دو صورت بسته بندی اولیه و ثانویه انجام می شود. در بسته بندی اولیه کالا توسط افراد باتجربه در این زمینه انجام می شود. شرکت های فریت بار مسافری افرادی را تعلیم می دهند که بسته بندی رابه صورت تخصصی و با اصول و استاندارد انجام دهند.

مهم ترین بخش در ارسال بار خارج از کشور نوع بسته بندی آن است. شرکت های فریت بار مسافری افراد آموزش دیده ای را در اختیار دارند که تمام وسایل و لوازم شخصی را با توجه به قوانین و استانداردهای موجود بسته بندی می کنند .
در صورتی محموله نیاز به نوع دیگری از انواع بسته بندی باشد از پالت بندی استفاده می کنند . منظور از پالت بندی همان جعبه های چوبی محکم است که برای افزایش امنیت از نظر گم شدن یا آسیب دیدگی در طول مسیر حرکت پالت بندی می کنند .برای اطلاع از نرخ بسته بندی و ارسال کالا به کشور مقصد می توانید با کارشناسان فریت بار مسافری با مراجعه به وبسایت مجموعه ما در ارتباط باشید.

 


 

نحوه حمل بار به فیلیپین

یکی از روشهای بسیار مناسب برای حمل بار ب فیلیپین حمل و نقل هوایی است. ما به مشتریانی که مایل به ارسال محموله به کشور های جهان به شیوه ای سریع و مطمئن هستند، خدمات باربری با کیفیت و بالایی ارائه می دهیم.
تحت خدمات باربری ایران و فیلیپین ، شرکت ما فعالیت های حمل و نقل را به روشی سریع ، مطمئن و مقرون به صرفه انجام می دهد. در این مقابله ، هنگامی که با محتوای کالا ، تعداد محموله و اندازه ها با ما تماس میگیرد، سریعترین روند کار شروع می شود. با خدمات بحمل بار بین المملی اطلس کارگو با صرفه جویی در وقت ، محموله شما را بین آدرس ها یا بین فرودگاه ها تحویل می دهیم.