دفتر فرودگاه : 021-51005252 | دفتر مرکزی تهران : 021-88851005 شنبه تا چهارشنبه __ 8 الی 17:30
مواد فاسد شدنی

مواد فاسد شدنی

تماس با ما

کالاهای فاسد شدنی به اقلامی گفته می شوند که ممکن است در صورت تغییرات در دما، فشار، رطوبت یا هر گونه شرایط محیطی آسیب ببینند و یا در اثر گذشت زمان، فاسد شوند. نمونه ای از این اقلام عبارتند از: مواد غذایی ، میوه و سبزیجات ، لبنیات ، مواد دارویی ،محصولات دریایی، گوشت تازه یا منجمد ، ماهی تازه یا منجمد ، گل و گیاه ، ارگان و اعضای زنده بدن ، واکسن و یا نمونه خون، تخم مرغ نطفه دار . . .

مدت زمان حمل و درجه حرارت در طول مدت حمل از موارد کلیدی در حمل کالای فاسد شدنی می باشد، حتما در نظر داشته باشید که رزرو کتبی حمل کالای خود را از هواپیمایی حامل، قبل از ارسال کالا به مقصد دریافت نمایید.

به علت قابل کنترل بودن این شرایط در حمل هوایی و با توجه به هزینه های معقول ، صادر کنندگان موارد فوق مایل به انجام حمل کالای خود با هواپیما می باشند. کالای فاسد شدنی می بایست حدالامکان با پرواز مستقیم فرستاده شود و یا به صورت عدم امکان، بهترین زمان ترانزیت کالا در فرودگاه ترانزیت مد نظر قرار گیرد.

کالای فاسد شدنی می بایست در دمای مورد نظر و در سرد خانه در انبار های فرودگاهی به فرودگاه مبداء ، ترانزیت ومقصد قرار گیرد.

شرکت اطلس کارگو با در نظر گرفتن موارد فوق و سابقه طولانی حمل کالای فاسد شدنی اعم ازمحصولات غذایی، میوه و سبزیجات ، تخم مرغ نظفه دار و ارگان های زنده بدن ، آماده ارائه مشاوره و انجام امور مربوط بهحمل هوایی سریع کالای خاص شما را با کمترین هزینه دارد. 

طول زمان حمل ، درجه سرما و گرما ، بسته بندی مناسب میتواند سلامت محموله فاسد شدنی را تضمین کند و در مورد کالاهایی نظیر ارگان های زنده و دارو حیاتی  است و میتواند از ضررهای بسیار جلوگیری  کند.

جهت اعلام نرخ ویژه و مدارک و زمان ارسال با کارشناسان شرکت ما تماس بگیرید

ارسال بار تجاری