دفتر فرودگاه : 021-51005252 | دفتر مرکزی تهران : 021-88851005 شنبه تا چهارشنبه __ 8 الی 17:30
فرش و صنایع دستی

فرش و صنایع دستی

تماس با ما

فرش دستبافت ایرانی  سالیانه مقادیر زیادی از فرش دستبافت ایرانی به سرتا سر دنیا ارسال میگردد. نظر به ارزش مادی و معنوی این هنر ایرانیان، فرش ایرانی معمولا با هواپیما و از فرودگاههای مختلف ، به کشور های دیگر صادر میشود.

از سوی دیگر در طول سالیان اخیر و با پیشرفت تکنولوژی، فرش ماشینی ایرانی نیز در بازارهای بین المللی جایگاه ویژه خود را پیدا نموده و متقاضیان فراوانی خواهان این هنر زیبای مشترک ماشین و انسان میباشند.

آلمان، آمريکا، ايتاليا، امارات متحده عربي، ژاپن، کانادا و فرانسه مهمترين خريداران فرش ايران محسوب مي شوند و هم اکنون فرش ایرانی به بیش از 100 کشور دنیا صادر می شود 
کشورهای شرق آسیا چون چین، ژاپن و کره جنوبی بازارهای جدیدی برای ایران هستند . ۴۸ درصد از صادرات فرش ایران به کشورهای اروپایی و ۴۷.۵ درصد آن به کشورهای آسیایی بوده است و بعد از تحریم ها بیشترین میزان صادرات به کشور امارات متحده عربی بوده است.
 

شرکت خدمات هوایی اطلس کارگو  با توجه به سابقه سالیان متمادی در امر فریت بار وصادرات هوایی فرش و صنایع دستی این شرکت آمادگی خود را جهت : حمل هوایی فرش وحمل هوایی صنایع دستی از کلیه فرودگاههای ایران با بهترین بسته بندی اعلام می داردچنانچه محموله فرش دستبافت شما عدل بندی نشده و یا  صنایع دستی صادراتی شما بسته بندی نشده ، با ما تماس بگیرید شرکت خدمات بار هوایی اطلس کارگو بهترین نرخ ممکن برای بسته بندی و حمل هوایی جهت صادرات فرش و گلیم چه به صورت دست بافت و یا فرش ماشینی ایرانی را به شما صادر کننده گرامی ارائه می نماید.

 

ارسال بار تجاری