دفتر فرودگاه : 021-51005252 | دفتر مرکزی تهران : 021-88851005 شنبه تا چهارشنبه __ 8 الی 17:30
خشکبار

خشکبار

تماس با ما

شرکت اطلس کارگو با تجربه سالیان متمادی در تهیه مدارک مورد نیازو انجام تشریفات گمرکی جهت صادرات انواع خشکبار از تمامی فرودگاههای کشور با هزینه اقتصادی و همچنین ترخیص کالای شما در مقصد ، یاری نماید.بسته بندی ویژه با استر پلاستیکی برای حفظ میزان رطوبت و محافظت محصول از آلودگی و مواد شیمیایی از الزامات رعایت استاندارد در صادرات انواع خشکبار می باشد که مورد توجه ویژه کارکنان اطلس کارگو می باشد.

بعلت هزینه حمل مقدار قابل توجهی از این کالا بصورت زمینی و دریایی صادر میگردد، اما با توجه به وزن مورد احتیاج مشتریان قسمتی از این کالای صادراتی بوسیله هواپیما و بصورت هوایی از گمرکات فرودگاههای مختلف، انجام می گیرد. همچنین این شرکت به واسطه روابط حسنه ی خود با تاجران خشکبار می تواند شما را در تهیه ی خشکبار درجه یک ومرغوب سال جهت صادرات همراهی نماید. شرکت اطلس کارگو با تجربه سالیان متمادی در امر فریت تجاری کالا ، صادرات و حمل هوایی خشکبار از فرودگاههای مختلف ایران به یاری صادرکنندگان این کالا می شتابد.این شرکت میتواند شمارا در: تهیه مدارک مورد نیازو انجام تشریفات گمرکی جهت صادرات بار ، حمل هوایی کالای خود از تمامی فرودگاههای ایران و بدون نیاز به ارسال زمینی به تهران با مناسبترین هزینه، و همچنین ترخیص کالای شما در مقصد ، یاری نماید.

شرکت اطلس کارگو با تجربه سالیان متمادی در امر فریت تجاری کالا ، صادرات و حمل هوایی خشکبار از فرودگاههای مختلف ایران به یاری صادرکنندگان این کالا می شتابد.این شرکت میتواند شمارا در: تهیه مدارک مورد نیازو انجام تشریفات گمرکی  جهت صادرات بار ،  حمل هوایی کالای خود از تمامی فرودگاههای ایران و بدون نیاز به ارسال زمینی به تهران با مناسبترین هزینه، و همچنین ترخیص کالای شما در مقصد ،  یاری نماید.

ارسال بار تجاری