دفتر فرودگاه : 021-51005252 | دفتر مرکزی تهران : 021-88851005 شنبه تا چهارشنبه __ 8 الی 17:30
  راهنمای حمل و نقل زمینی

راهنمای حمل و نقل زمینی

حمل و نقل زمینی

میتوان گفت از سال 1896 که شرکت آلمانی دایملر اولین کامیون دنیا را ساخت. گام های بزرگی برای آغاز فصلی نو در صنعت حمل و نقل زمینی رقم خورد. حمل و نقل زمینی با توجه به مقرون به صرفه بودن هزینه های تمام شده نسبت به حمل هوایی ،مدت زمان کوتاه تر نسبت به حمل دریایی و با توجه به نوع فعالیت های تجار، وارد و صادرکنندگان با کشور های اروپائی همواره حمل و نقل زمینی در بین این اقشار قابل توجه بوده است.

کسانی که به هر نحو کالاهای حجیم و سنگینی دارند که نه ارزش حمل با هواپیما را دارد و نه مدت زمان این را دارند تا به صورت دریایی حمل شود سرویس حمل و نقل زمینی بهترین انتخاب خواهد بود. غالب مشتریان حمل ونقل زمینی شرکت های پتروشیمی،شرکت های عمرانی، تجهیزات پزشکی لوازم آشپزخانه صنعتی شرکت ها و کارگاه های تولیدی،پروژه های عمرانی شخصی و دولتی می باشند.این تجهیزات معمولا از کشورهایی مانند: ترکیه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، بلژیک، فرانسه، هلند، بلغارستان، اتریش، دانمارک، سوئد، چک، انگلستان بصورت زمینی وارد می شود.

شرکت حمل و نقل بین المللی اطلس کارگو با بهره مندی از شرکت های کریر متعدد اروپائی توانایی ارائه سرویس از اقصی نقاط اروپا به سمت ایران را دارد. مهم نیست که شما به دنبال چه سرویسی باشید. برای هر سرویس راه حل مشخصی وجود دارد. گروه ما با توجه به شرکای تجاری معتبر ایرانی و خارجی خود در زمینه حمل و نقل زمینی توانایی ارائه سرویس های فول تراک (FTL) گروپاژ (LTL) کالاهای ترافیکی (oversize shipments) و بسیاری از سرویس هایی که باعث میشود فروشنده از مبداء بار به شما نفروشد را ما برای شما حمل میکنیم.

جهت انجام مشاوره و دریافت پاسخ سوالات خود با کارشناسان ما تماس بگیرید.