دفتر فرودگاه : 021-51005252 | دفتر مرکزی تهران : 021-88851005 شنبه تا چهارشنبه __ 8 الی 17:30
محصولات کشاورزی و صنعتی

محصولات کشاورزی و صنعتی

تماس با ما

بهترین روش برای حمل ایمن کلیه تجهیزات صنعتی مربوط به پروژه های صنعتی و نیروگاهی و ساختمانی ، حمل ونقل زمینی و یا دریایی می باشد.اگر برای واردات و صادرات تجهیزات و محصولات کشاورزی زمان کافی در اختیار دارید می توانید از طریق زمینی و یا حمل دریایی کالای خود را حمل نمایید . بزرگترین حسن این روش، هزینه کمتر آن نسبت به حمل هوایی است .

همچنین تمامی تجهیزات ومحصولات کشاورزی شامل میوه، سبزیجات و سایر اقلام کشاورزی که تازگی آن مشروط به زمان نمی باشد نیز می تواند از طریق دریایی و زمینی به مقصد خود برسد. اقلامی مثل پسته،گردو،خرما،میوه خشک،بادام،فندق،سبزیجات خشک،ادویه جات،انواع کنسروها،انجیر خشک و سایر خشکبارها که مبداء یا مقصدشان ایران می باشد.

شرکت اطلس کارگو آماده ی حمل تجهیزات و محصولات شما از ایران به اقصی نقاط جهان و بالعکس می باشد.برای تسریع در تشریفات گمرکی و همچنین کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.حمل ایمن،سریع و با دقت کالای شما وظیفه ی ما خواهد بود.

دسته بندی حمل دریایی و زمینی
سوالات متداول

مسافران خروجی تا چه میزان کالا را می توانند همراه خود به خارج از کشور ببرند؟


مسافران خروجی اعم از اینکه ایرانی باشند یا خارجی, می توانند علاوه بر وسایل سفر و لوازم شخصی, کالاهای ایرانی به هر میزان و کالای ایرانی تا سقف مقرر در آیین نامه مسافران ورودی را همراه ببرند. مشروط بر آنکه هر دو گروه کالا جنبه تجاری پیدا نکنند. مسافران خروجی از قلمرو گمرکی به مقاصد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مشمول مقررات این ماده نیستند و در صورتی که از طریق مناطق مذکور از کشور خارج شوند, موظفند کالای همراه خود را به گمرک اظهار نمایند.

سوالات متداول