دفتر فرودگاه : 021-51005252 | دفتر مرکزی تهران : 021-88851005 شنبه تا چهارشنبه __ 8 الی 17:30
آخرین اخبار حمل و نقل

ارسال بار مسافری

شرکت های هواپیمایی به مسافر برای میزان مشخصی بار اجازه ورود به هواپیما خواهند داد. مسافر برای به همراه بردن اضافه بار خود می بایست مبالغ بالایی جریمه در فرودگاه پرداخت نماید. اما بهترین شیوه برای...

حمل دریایی و زمینی

. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد...

حمل بار به نروژ

حمل بار به نروژ

تماس با ما
حمل بار هوایی به نروژ می‌تواند توسط شرکت حمل و نقل انجام شود که معمولا سریع ترین و راحت ترین راه برای حمل بار به نروژ است. هزینه پرداختی به وزن و اندازه حمل و نقل شما بستگی دارد. اگر شما از طریق حمل و نقل هوایی به نروژ به صورت بین المللی ارسال کنید، اقلام شما به احتمال زیاد به یکی از فرودگاه های بزرگ مانند Oslo، Bergen و Stravanger Airports می‌رسند.

نروژ یکی از بزرگترین و زیباترین کشور اروپایی است که از تعداد زیادی شهر و روستا تشکیل شده است. بزرگترین شهر توریستی در نروژ، اسلو است که به خاطر زیبایی شناخته شده است و بسیار زیبا با صحنه های فرهنگی فوق العاده می‌باشد. اگر شما قصد سفر به نواحی روستای نروژ را دارید، می‌توانید کوه‌ها و فورج های دیدنی را مشاهده کنید، و اگر خوش شانس باشید، می‌توانید نور شمالی را در شمال ببینید. بسیاری از گردشگران به ورزش های زمستانی خود در نروژ گله می‌کنند، در حالیکه استراحتگاه هاستل و تریسیل در بین اسکی بازان و اسنوکران بسیار محبوب هستند.
اگر شما در حال برنامه ریزی سفر اسکی به نروژ هستید یا اگر به نروژ سفر می کنید تا کار کنید یا تحصیل کنید یا حتی به طور دائم زندگی کنید، باید راهی برای انتقال همه اقلام مورد نیاز خود را داشته باشید. گزینه های مختلف برای حمل و نقل به نروژ وجود دارد که حمل هوایی ساده ترین و سریع ترین روش انتقال بار و محموله خود است. ارسال یک بسته به نروژ یک گزینه عالی است اگر شما چیز را لازم دارید در خانه. فقط می توانید از یک دوست بخواهید که آن را در جعبه پاپ کنید و آن را به شما بفرستد. یا دوستان یا خانواده شما ممکن است بخواهند به نروژ یک بسته مراقبتی بفرستند تا به شما یادآوری خانه و یا حتی ارائه کریسمس و تولد را یادآوری کنند. این یک ایده عالی برای مهاجرانی است که در نروژ یا برای دانشجویانی که دچار استراحت اند، رفته اند.

حمل بار به نروژ

 

حمل بار هوایی به نروژ

حمل بار هوایی به نروژ می‌تواند توسط شرکت حمل و نقل انجام شود که معمولا سریع ترین و راحت ترین راه برای حمل بار به نروژ است. هزینه پرداختی به وزن و اندازه حمل و نقل شما بستگی دارد. اگر شما از طریق حمل و نقل هوایی به نروژ به صورت بین المللی ارسال کنید، اقلام شما به احتمال زیاد به یکی از فرودگاه های بزرگ مانند Oslo، Bergen و Stravanger Airports می‌رسند.

 

موارد مجاز برای حمل بار به نروژ

شما می توانید تقریبا همه چیزهایی را که معمولا در چمدان تعطیلات پیدا می‌کنید ارسال کنید، با این حال برای موارد امنیتی و گمرکی موارد خاص ممنوع است. در خدمات استاندارد اتحادیه اروپا (نه بیان) و تمام خدمات داخلی UK و ایالات متحده شما می توانید موارد زیر را ارسال کنید:
شامپو بدن
خمیر دندان
دیگر مایع غیر قابل اشتعال و غیر الکلی
پاستا و ژل برای استفاده در تعطیلات
لاک ناخن
عطر و اسپری ها مجاز نیستند (اگر این موارد در چمدان شما گنجانده شود ممکن است به شما بازگردانده شود.)
حداکثر 1 باتری لیتیوم برای هر حمل و نقل مجاز است، زمانی که آن را در یک بسته قرار داده اید.

حمل بار به نروژ

موارد غیر مجاز برای حمل بار به نروژ

اسپری ها یا هر ظروف تحت فشار
الکل و مایعات قابل اشتعال، پاستا و ژل های هر نوع از جمله، اما نه تنها، ناخن لاک و عطر
کارتریج تونر
باتری های سست و بانک های قدرت
بیش از 1 دستگاه دارای یک باتری در خط باتری ما نیست
حیوانات و محصولات حیوانی
قطعات آتش نشانی و قطعات اسلحه گرم، مهمات، مواد منفجره، سلاح (شامل تقلید از همان)
گل و محصولات گیاهی
بقای انسان یا خاکستر
نمونه های پزشکی
اقلامی که نیاز به محیط کنترل دما دارند
پورنوگرافی
داروهای تجویزی و دارویی
توتون و تنباکو
مصنوعات مذهبی
مواد غذایی، فاسد، حیوانی و مواد غذایی کنترل شده و نوشیدنی ها شامل، اما نه محدود به: میوه ها و سبزیجات، محصولات لبنی (از جمله محصولات خشک شده حاوی لبنی مانند پودر پروتئین)، گوشت، ماهی، آجیل، دانه، شراب، آبجو، ارواح و شامپاین؛ یا
بسته هایی که مرطوب، نشت یا بوی هرگونه انتشار می دهند
مقادیر و اقلام با ارزش بالا از جمله اما و نه محدود به عتیقه، نقاشی، جواهرات، سنگ های قیمتی و تجهیزات الکتریکی (تجهیزات الکتریکی با مقادیر کم مجاز است اما در معرض خطر مالک هستند)
پول نقد و یا دیگر انواع ارز قابل تجارت
کارت های اعتباری
گذرنامه یا سایر اسناد شخصی محرمانه
اقلام غیر قابل تعویض
دیگر کالاهای خطرناک / خطرناک
کالا های تقلبی
دیگر محصولات غیرقانونی یا محدود

شرکت اطلس کارگو در طی سالیان گذشته افتخار ارائه خدمات برتر و متنوع حمل ونقل کالا در بیش از 150 کشور را داشته است. تلاش و اهداف همه مدیران متخصص و پرسنل مجرب این شرکت ارائه خدمات متنوع، مدرن و با کیفیت به همه شرکت‌ها ، تجار، سازمان‌ها ، بازرگانان و مشتریان محترم می‌باشد و امید است بتوانیم همراه خوب و مشاوره مناسب برای شما در جهت پیشرفت امور تجاری و شخصی تان باشیم. هدف ما ارسال سریع و مطمئن کالا با قیمت مناسب در کمترین زمان ممکن است.


بلاگ ها

استفاده از تکنولوژی‌ های ردیابی در بهبود پیگیری ارسال‌ ها

استفاده از تکنولوژی ‌های ردیابی در بهبود پیگیری...

حمل بار به فیلیپین

یکی از روشهای بسیار مناسب برای حمل بار ب فیلیپین حمل و...

حمل بار به چک

دلیل زیبایی این کشور هرساله افراد زیادی قصد مسافرت یا...