دفتر فرودگاه : 021-51005252 | دفتر مرکزی تهران : 021-88851005 شنبه تا چهارشنبه __ 8 الی 17:30
آخرین اخبار حمل و نقل

ارسال بار مسافری

شرکت های هواپیمایی به مسافر برای میزان مشخصی بار اجازه ورود به هواپیما خواهند داد. مسافر برای به همراه بردن اضافه بار خود می بایست مبالغ بالایی جریمه در فرودگاه پرداخت نماید. اما بهترین شیوه برای...

حمل دریایی و زمینی

. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد...

حمل بار به فنلاند

حمل بار به فنلاند

تماس با ما

معمولا اکثر شرکت های هواپیمایی دارای محدودیت های در میزان و وزن بار می‌باشد. اگر بار شما بیشتر از حد تعیین شده است شما می‌توانید به دو روش بار را با خود به فنلاند ارسال کنید. در روش اول بابت بار اضافی باید جریمه ای نقدی پرداخت کنید. اما بهترین و بصرفه ترین روش برای حمل بار به فنلاند این است که شما بار خود را از طریق یک شرکت حمل و نقل بین المللیارسال کنید زیرا این شرکت تمام امکانات و تجهیزات لازم برای بسته بندی بار شما را دارد و می‌تواند در کمترین زمان و امنیت بالا بار شما را ارسال کند. نکته حائز اهمیت در بردن مواد غذایی با توجه به قوانین فنلاند بهتر است از بردن هر نوع مواد غذایی خودداری کرده و اگر تمایل به این کار دارید از گذاشتن مواد غذایی در بین بار خودداری نمایید.

فنلاند کشوری است که در شمال قاره ی اروپا قرار دارد. جمعیت این کشور حدود ۵/۴ میلیون نفر می‌باشد. هم‌چنین پایتخت کشور فنلاند شهر زیبای هلسینکی است و جمعیت این شهر حدود یک میلیون نفر است و از کلان شهرهای فنلاند به شمار می‌رود. واحد پول فنلاند یورو است و از زیان‌های رسمی کشور فنلاند می‌توان به زبان فنلاندی و زبان سوئدی اشاره نمود. این کشور یکی از کشورهای تاریخی اروپا می‌باشد و دارای جاذبه‌های تاریخی و جاذبه‌های طبیعی و دیدنی بی‌شماری است. سالانه گردشگران و مسافران بسیاری برای بازدید از این جاذبه‌ها به کشور فنلاند سفر می‌کنند.


حمل بار هوایی به فنلاند

هلسینکی بزرگترین شهر فنلاند می باشد با توجه به اینکه دارای فرودگاه بین المللی است صنعت حمل و نقل هوایی در کشور فنلاند بخاطر وجود این فرودگاه می باشد. شهر هلسینکی جز کشور های پیشرفته اروپایی می باشد و این ویژگی ها باعث گردیده سالانه تاجران و افرادی به قصد تحصیل ایران را به مقصد هلسینکی فنلاند ترک کنند.  بهتر است بگوییم بهترین و مطمعن ترین راه برای حمل بار به فنلاند از طریق هوایی است زیرا مسافت این کشور با ایران زیاد است و حمل بار با کشتی ممکن است ماه‌ها طول بکشد.


فرودگاه بین المللی برای حمل بار به فنلاند

فرودگاه هلسینکی یکی از معروف‌ترین و مهم‌ترین فرودگاه‌های این منطقه به شمار می‌رود. فرودگاه بین‌المللی هلسینکی دارای امکانات و خدمات بسیار بالایی می‌باشد. از خدمات و امکانات این فرودگاه می‌توان به مرکز فوریت‌های پزشکی، دستگاه بسته‌بندی چمدان و شعبه خدمات بانکی اشاره نمود. این فرودگاه هم‌چنین دارای پارکینگ اختصاصی می‌باشد و بر اساس ساعاتی که خودروی شما در آنجا پارک باشد، هزینه‌ی معینی را از شما اخذ می‌کنند و هرساله این فرودگاه مسافران و گردشگران بی‌شماری را در دل خود مشاهده می‌نماید. این امر به این دلیل است که مسافران بسیاری خواهان سفر به فنلاند می‌باشند. این فرودگاه حدوداً به ۸۰ مقصد مختلف در قاره اروپا و به ۲۰ شهر در قاره آسیا و خاورمیانه پروازهای پی در پی دارد. این فرودگاه در ۲۰ کیلومتری شهر هلسینکی قرار دارد و هم‌چنین سعی دارد بر تعداد باندهای خود بیفزاید و ظرفیت خود را بالا ببرد.

 

ارسال بار از ایران به فنلاند

معمولا اکثر شرکت های هواپیمایی دارای محدودیت های در میزان و وزن بار می‌باشد. اگر بار شما بیشتر از حد تعیین شده است شما می‌توانید به دو روش بار را با خود به فنلاند ارسال کنید. در روش اول بابت بار اضافی باید جریمه ای نقدی پرداخت کنید. اما بهترین و بصرفه ترین روش برای حمل بار فنلاند این است که شما بار خود را از طریق یک شرکت حمل و نقل بین المللیارسال کنید زیرا این شرکت تمام امکانات و تجهیزات لازم برای بسته بندی بار شما را دارد و می‌تواند در کمترین زمان و امنیت بالا بار شما را ارسال کند. نکته حائز اهمیت در بردن مواد غذایی با توجه به قوانین فنلاند بهتر است از بردن هر نوع مواد غذایی خودداری کرده و اگر تمایل به این کار دارید از گذاشتن مواد غذایی در بین بار خودداری نمایید. بهتر است مواد غذایی را در بسته های جداگانه بسته بندی کرده و با خود ببرید.

حمل بار به فنلاند

مراحل ارسال بار از ایران به فنلاند

در اولین مرحله باید بسته بندی لوازم بصورت دقیق و اصولی انجام شود که نیاز به یک تیم با تجهیزات لازم است.
در این مرحله قیمت گذاری و نحوه ارسال بصورت هوایی یا زمینی توسط کارشناسان مشخص می‌شود.
برای ارسال بار از ایران به فنلاند نیار به مجوزهای لازم از تشریفات گمرکی است که اقدامات آن بدون حضور مشتری انجام می‌شود اما نکته مهم این است که حتما از یک شرکت معتبر برای حمل بار به فنلاند درخواست کنید زیرا ممکن است بر اساس قوانین درست عمل نکنند و مجبور باشید برای اشتباه خود بهای سنگینی را بپردازید.
بعد از انجام تشریفات گمرکی در بسته بندی بار های مسافران برای ارسال بار مسافران برای جلوگیری از آسیب دیدگی بارهای مسافران آنها را پالت بندی می کنند  تا در طول مسیر هیچگونه ضربه ای به بار وارد نشود.
در مرحله آخر برای ارسال بار از ایران به فنلاند نیاز به اخذ بارنامه است که شرکت حمل و نقل بین المللی وظیفه دارد تمام این مجوزها را پییگیری کند و در اختیار مشتری قرار دهد. در حمل بار به فنلاند قوانین ارسال بار تابع قوانین فریت بار به فنلاند می‌باشد و تمامی قوانین فرودگاه های فنلاند یکی است.



بلاگ ها

استفاده از تکنولوژی‌ های ردیابی در بهبود پیگیری ارسال‌ ها

استفاده از تکنولوژی ‌های ردیابی در بهبود پیگیری...

حمل بار به فیلیپین

یکی از روشهای بسیار مناسب برای حمل بار ب فیلیپین حمل و...

حمل بار به چک

دلیل زیبایی این کشور هرساله افراد زیادی قصد مسافرت یا...