دفتر فرودگاه : 021-51005252 | دفتر مرکزی تهران : 021-88851005 شنبه تا چهارشنبه __ 8 الی 17:30
آخرین اخبار حمل و نقل

ارسال بار مسافری

شرکت های هواپیمایی به مسافر برای میزان مشخصی بار اجازه ورود به هواپیما خواهند داد. مسافر برای به همراه بردن اضافه بار خود می بایست مبالغ بالایی جریمه در فرودگاه پرداخت نماید. اما بهترین شیوه برای...

حمل دریایی و زمینی

. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد...

حمل بار به سوئد

حمل بار به سوئد

تماس با ما
برای حمل بار به سوئد مهمترین نکته این هست که بار خودتون را به چه نحوه‌ی بسته بندی و جمع و جور کنیم. به نکاتی که در ادامه برای شما بیان می کنیم به دقت توجه داشته باشید تا بتونید ضمانت بار خودتون رو تضمین کنید. برای این کار بهترین کار این هست که از کارتن های چند لایه استفاده نمایید. 

سوئد در شمال اروپا در شبه جزیره اسکاندیناوی واقع شده است. سوئد از غرب با کشور نروژ، از شمال شرق با کشور فنلاند، از شرق با خلیج بوتنی، از جنوب شرقی با دریای بالتیک و از جنوب غربی با کشور دانمارک همسایه است پایتخت و بزرگترین شهر این کشور استکهلم است. جمعیت سوئد بیش از 10 میلیون نفر است. که تقریبا 7.9 میلیون نفر آن را سوئدیها تشکیل می‌دهند. این کشور با تعداد ۱۰ نفر در هر کیلومتر مربع تراکم جمعیت پایینی دارد و بیشتر این جمعیت نیز در جنوب سوئد مستقر هستند. همچنین بیش از 85 ٪مردم سوئد در ناحیه شهری زندگی می‌کنند. سوئد هشتمین سرانه تولید ناخالص داخلی را در جهان دارا می‌باشد و جایگاه خوبی در جنبه های مختلف ملی مانند کیفیت زندگی، آزادی شهروندی، بهداشت، آموزش، اختلاف طبقاتی، رفاه و توسعه انسانی دارد. استکهلم مهمترین شهر کشور سوئد می‌باشد. از نظر مهاجر پذیری نیز یکی از مهاجر پذیرترین شهرهای اروپا است و رشد بالایی نیز دارد. ایرانیان مقیم سوئد نیز بیشتر در این شهر اقامت دارند از این رو یکی از مهمترین مسائل برای مسافران ایرانی مقیم سوئد نحوه‌ی حمل بار به سوئد و به خصوص شهر استکهلم می‌باشد.

حمل بار به سوئد

نکات مهم برای حمل بار به سوئد

برای حمل بار به سوئد مهمترین نکته این هست که بار خودتون را به چه نحوه‌ی بسته بندی و جمع و جور کنیم. به نکاتی که در ادامه برای شما بیان می کنیم به دقت توجه داشته باشید تا بتونید ضمانت بار خودتون رو تضمین کنید. برای این کار بهترین کار این هست که از کارتن های چند لایه استفاده نمایید. در مورد بسته بندی به این نکات باید توجه داشت از زمانی که بارتون رو در وانت قرار می‌دهید تا زمانی که کارهای بسته بندی های شما چندین بار دست به دست می‌شوند، پس باید نهایت‌، مربوط به فرودگاه امام خمینی را انجام می‌دهید.

حمل بار به سوئد

نحوه حمل بار به سوئد

هنگامیکه مشتری این بار را که ماهیت غیر تجاری دارد را به صورت هوایی ارسال می کند به آن فریت بار میگویند معموال بارهای فریت شده 4 روز پس از ارسال به مقصد خود میرسند البته این را هم باید در نظر داشت کشور مقصد و همینطور تفاوت ایرالین حمل کننده بار ممکن است این مدت زمان را دچار تغییرات کند. نکاتی که برای فریت بار به سوئد باید مد نظر داشته باشید. مسافران محترم باید در نظر داشته باشند برای حمل بار به سوئد باید حداقل ۱ هفته قبل با یکی از شرکت های حمل و نقل برای بازدید و بسته بندی لوازم تماس حاصل فرمایند تا بار شما به موقع در کشور مقصد به دست شما برسد فاکتور های زیادی برای انتخاب روش ارسال بار باید مد نظر قرار داد. بار هایی بیشتر توسط فریت بار به سوئد ارسال می‌شود که یکی از شرایط زیر را دار باشد:

سرعت ارسال بار برای مسافر مهم باشد
بار خرده ریز باشد و فضای زیادی را اشغال نکند
مسیر هوایی از مسیر های دیگر برای کشور مقصد امن تر و قابل دسترس تر باشد

حمل بار به سوئد

حمل بار دریایی به سوئد

در صورتی که مایل به ارسال ۲۰۰ یا ۳۰۰ کیلو بار باشید حمل بار به صورت دریایی و یا اجاره کانتینر و حمل زمینی آن به بندر به هیچ وجه به صرفه نخواهد بود.لذا با توجه به مطالب فوق و در نظر گرفتن انواع فریت بار و حمل کالا، فریت بار به صورت هوایی برای خرده بارهایی که از حدود ۴۵ کیلو شروع می شود تا اوزان تناژ به مقاصد مختلف دنیا بهترین روش حمل بار می باشد.

حمل بار زمینی به سوئد

در این روش هیچ شرکتی خرده بار شما را جهت حمل بین المللی به شهر های اروپا ، آمریکا و استرالیا قبول نخواهد کرد به دلایل مختلف حمل و کرایه یک ماشین جهت خرده بار به صرف هیچ کس نمی باشد.

حمل بار هوایی به سوئد

مسیر هوایی از مسیرهای دیگر برای کشور مقصد امن‌تر و قابل دسترس‌تر باشد. مسافران باید در نظر داشته باشند که برای ارسال فریت بار به سوئد باید حداقل یک هفته قبل با یکی از شرکت‌های کارگو برای بازدید و بسته‌بندی لوازم تماس حاصل کرده تا بار به موقع در کشور مقصد برسد فاکتورهای زیادی برای انتخاب روش ارسال بار باید مد نظر قرار داده شود.


بلاگ ها

استفاده از تکنولوژی‌ های ردیابی در بهبود پیگیری ارسال‌ ها

استفاده از تکنولوژی ‌های ردیابی در بهبود پیگیری...

حمل بار به فیلیپین

یکی از روشهای بسیار مناسب برای حمل بار ب فیلیپین حمل و...

حمل بار به چک

دلیل زیبایی این کشور هرساله افراد زیادی قصد مسافرت یا...