دفتر فرودگاه : 021-51005252 | دفتر مرکزی تهران : 021-88851005 شنبه تا چهارشنبه __ 8 الی 17:30
آخرین اخبار حمل و نقل

ارسال بار مسافری

شرکت های هواپیمایی به مسافر برای میزان مشخصی بار اجازه ورود به هواپیما خواهند داد. مسافر برای به همراه بردن اضافه بار خود می بایست مبالغ بالایی جریمه در فرودگاه پرداخت نماید. اما بهترین شیوه برای...

حمل دریایی و زمینی

. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد...

حمل بار به بلژیک

حمل بار به بلژیک

تماس با ما
کشور بلژیک در غرب اروپا قرار دارد که پایتخت این کشور شهر بروکسل می‌باشد. بلژیک عضو برجسته ای از اتحادیه اروپا و سازمان های بین المللی مانند ناتو می‌باشد. بلژیک میزبان اتحادیه‌ی اروپا است و با جمعیتی متراکم به عنوان یکی از صنعتی ترین مناطق جهان محسوب می‌شود. بلژیک کشوری کوچک است که نقش مهمی در اروپا و تاریخ دنیا دارد. در این کشور موزه‌ها و مکان های زیادی است که توسط آنها می‌توان از وقایع جنگ جهانی و اثار باقی مانده از ان، مطلع شد.

کشور بلژیک در غرب اروپا قرار دارد که پایتخت این کشور شهر بروکسل می‌باشد. بلژیک عضو برجسته ای از اتحادیه اروپا و سازمان های بین المللی مانند ناتو می‌باشد. بلژیک میزبان اتحادیه‌ی اروپا است و با جمعیتی متراکم به عنوان یکی از صنعتی ترین مناطق جهان محسوب می‌شود. بلژیک کشوری کوچک است که نقش مهمی در اروپا و تاریخ دنیا دارد. در این کشور موزه‌ها و مکان های زیادی است که توسط آنها می‌توان از وقایع جنگ جهانی و اثار باقی مانده از ان، مطلع شد. سفر به این کشور فرصت خوبی است برای دیدن آثار تاریخی دیدنی، طبیعت زیبا وشهر های کوچک قرون وسطایی، پارک های زیبای فراوان البته چشیدن شکلات و سیب‌زمینی سرخ کرده.
از معروفترین مکان های دیدنی بلژیک می‌توان به برج ناقوس کلیسا، کلیسای جامع سنت باوو،قلعه ی گراون استین، دره‌ی موز، میدان گرند پلاس و …اشاره کرد. اقتصاد بلژیک، گویا به بازرگانی خارجی به ویژه کالاهای ارزش افزوده، وابسته‌است. واردات عمده آن عبارتند از تولیدات غذایی، ماشین آلات، الماس خام، نفت خام و تولیدات نفتی، مواد شیمیایی، لباس و لوازم و بافتنی‌ها. صادرات عمده آن عبارتند از اتومبیل، غذا و تولیدات غذایی، آهن و فولاد، الماس پرداخته، منسوجات، پلاستیک، تولیدات نفتی و فلزات غیر آهنی.

حمل بار به بلژیک

خدمات اطلس کارگو برای حمل بار به بلژیک

بسته بندی استاندارد لوازم منزل در محل به صورت اصولی ( ظروف شکستنی , کتابخانه , البسه و …. )
بارگیری جهت حمل بار هوایی به بلژیک
انجام امور گمرکی برای ارسال بار به بلژیک بدون حضور مشتری : برای حمل بار به بلژیک مسافران توسط شرکت اطلس کارگو نیاز به تشریفات گمرکی است که در این میان برخی از مسافران دوست دارند که خود نیز با کارشناس شرکت اطلس کارگو را همراهی کنند ولی برخی از مسافران تمامی امور را بر عهده شرکت فریت بار قرار می دهند
پالت بندی بار های مسافران در صورت نیاز : بعد از اینکه تشریفات گمرکی به پایان رسید در هنگام حمل بار توسط شرکت اطلس کارگو برای جلوگیری از اسیب دیدگی محموله در صورت صلاح دید و نیاز آن را پالت بندی می کنند.
اخذ بار نامه برای حمل بار به بلژیک : شرکت اطلس کارگو برای ارسال بار مسافران به بروکسل در کوتاهترین زمان و با هزینه پایین با اخذ بارنامه شرکت های هواپیمایی زیادی فعالیت دارند که می‌توانید با هزینه مناسب و زمان کمتری بار خود را به سراسر جهان ارسال کنید.


فریت بار به بلژیک

معمولا بارهای فریت شده 4 روز پس از ارسال به مقصد خود می‌رسند؛ البته این را هم باید در نظر داشت کشور مقصد و همین طور تفاوت ایرلاین حمل کننده بار ممکن است این مدت زمان را دچار تغییرات کند. مسافران محترم باید در نظر داشته باشند برای ارسال فریت باید حداقل 2 هفته قبل با یکی از شرکت‌های کارگو برای بازدید و بسته‌بندی لوازم تماس حاصل کرد تا بار شما به موقع در کشور مقصد به دست شما برسد.

حمل بار به بلژیک

بسته بندی فریت بار به بلژیک به چه صورت است؟

بسته بندی بار باید به گونه ای باشد که از تکان خوردن و حرکت بار در داخل آن جلوگیری شود. برای لوازم شکستنی مانند ظروف آشپزخانه و قاب عکس بهتر است توسط چندین لایه نایلن حباب دار، استفاده شود. همچنین فضای باقی مانده داخل کارتن بهتر با یونولیت پوشش داده  شود. در مورد کالاهای حجیم مانند مبلمان، چوب اسکی و غیره محافظت با چندید لایه فوم و نایلون حباب دار به منظور جلوگیری از آسیب رسیدن به محموله ارسالی می‌بایست بهتر صورت پذیرد.

 فرودگاه بروکسل برای حمل بار به بلژیک

فرودگاه بروکسل در شمال شرقی و در ۱۱ کیلومتری از مرکز شهر بروکسل واقع شده است بر اساس آمار منتشر شده در شال ۲۰۱۴ در حدود ۲۲ میلیون مسافر در این فرودگاه تردد داشته اند که به عنوان ۲۳ امین فرودگاه شلوغ در اروپا شناخته شد. این فرودگاه مرکز هواپیمایی بروکسل ایرلاینز ، جت ایرفلای و توماس کوک است . همچنین در حدود ۲۶۰ شرکت هواپیمایی و … در این فرودگاه مشغول می باشند که چیزی در حدود ۲۰۰۰۰ نفر کارمند دارند.


بلاگ ها

استفاده از تکنولوژی‌ های ردیابی در بهبود پیگیری ارسال‌ ها

استفاده از تکنولوژی ‌های ردیابی در بهبود پیگیری...

حمل بار به فیلیپین

یکی از روشهای بسیار مناسب برای حمل بار ب فیلیپین حمل و...

حمل بار به چک

دلیل زیبایی این کشور هرساله افراد زیادی قصد مسافرت یا...