دفتر فرودگاه : 021-51005252 | دفتر مرکزی تهران : 021-88851005 شنبه تا چهارشنبه __ 8 الی 17:30
آخرین اخبار حمل و نقل

ارسال بار مسافری

شرکت های هواپیمایی به مسافر برای میزان مشخصی بار اجازه ورود به هواپیما خواهند داد. مسافر برای به همراه بردن اضافه بار خود می بایست مبالغ بالایی جریمه در فرودگاه پرداخت نماید. اما بهترین شیوه برای...

حمل دریایی و زمینی

. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد...

حمل بار به انگلستان

حمل بار به انگلستان

تماس با ما
انگلیس کشوری توسعه یافته در اروپای غربی است که پایتخت آن شهر لندن می‌باشد. انگلیس به دلیل استانداردهای بالای زندگی ، امکان پیشرفت در کار و تجارت و همچنین دانشگاه های با رتبه های بالای علمی هر ساله مقصد مهاجرین زیادی از سراسر دنیا از جمله ایران می‌باشد. موارد زیادی پیش امده که مهاجرین ایرانی قصد به حمل بار به انگلیس از ایران را به صورت فریت بار دارند زیرا وزن محموله‌ی ارسالی از ایران به انگلیس معمولا بیشتر از وزن مجاز مسافری می‌باشد اصطلاح فریت بار برای این گونه بارها که توسط مسافرین ارسال می‌شوند

انگلیس کشوری توسعه یافته در اروپای غربی است که پایتخت آن شهر لندن می‌باشد. انگلیس به دلیل استانداردهای بالای زندگی ، امکان پیشرفت در کار و تجارت و همچنین دانشگاه های با رتبه های بالای علمی هر ساله مقصد مهاجرین زیادی از سراسر دنیا از جمله ایران می‌باشد. موارد زیادی پیش امده که مهاجرین ایرانی قصد به حمل بار به انگلیس از ایران را به صورت فریت بار دارند زیرا وزن محموله‌ی ارسالی از ایران به انگلیس معمولا بیشتر از وزن مجاز مسافری می‌باشد اصطلاح فریت بار برای این گونه بارها که توسط مسافرین ارسال می‌شوند و نوعی ارسال بار خصوصی هستند و ارسال بار تجاری از انگلیس به شمار نمی‌روند به کار می‌رود.

انواع حمل بار به انگلیس

حمل بار هوایی به انگلیس

یکی از روش های حمل بار، حمل بار هوایی به انگلیس است. حمل هوایی بار از انگلیس شامل فریت بار و حمل خرده بار از ایران می‌باشد. همان طور که گفته شد لندن دارای پنج فرودگاه است که فرودگاه هیثرو مهمترین و شلوغ ترین فرودگاه انگلستان است و حجم قابل توجه ارسال بار به انگلیس را به خود اختصاص داده است و به این ترتیب بیشتر مبادلات با لندن از این فرودگاه انجام می‌شود. حمل بار هوایی به انگلیس از سریع ترین روش های حمل بار است. زمان حمل بار هوایی به انگلیس بین ۳ تا ۵ روز است. به همین دلیل این روش برای حمل خرده بار مناسب است.

حمل بار به انگلستان

حمل بار دریایی به انگلیس

شهرها و بنادر مهم انگلستان عبارت است از بیرمنگام ، لیدز ، گلاسگو ، منچستر ، لیورپول ، شفیلد ، ادینبارو (ادمبورگ ) ، بریستول ، نیوکاسل و برادفورد.  انگلستان دارای بنادری مانند بندر بوانیتون ، پورتسموت و بلیموت در شمال مانش ، بندر دوور در تنگه دوور ، بندر لیورپول در دریای آیریش و نیوکاسل در دریای شمال می‌باشد که حمل بار دریایی به انگلیس اغلب به این بنادر انجام می‌گیرد. حمل بار دریایی به انگلیس بیشتر به صورت فله ای مقرون به صرفه می‌باشد. دلیل آن نیز این است که به جای حمل بار دریایی به انگلیس می‌توان اقدام به حمل بار زمینی به انگلیس انجام داد که هزینه حمل آن کمتر از حمل دریایی است.

حمل بار زمینی به انگلیس 

حمل بار زمینی به انگلیس کم هزینه ترین روش حمل بار است. حمل بار زمینی به انگلیس به دو صورت فول تراک و خرده بار انجام می‌شود. در حمل بار به صورت فول تراک ، صاحب کالا می‌تواند یک یا چند تراک را با توجه به حجم و وزن کالای خود در اختیار بگیرد. درباره حمل بار زمینی به انگلیس به صورت خرده بار باید به این نکته اشاره کرد که اگر کالا قابلیت بارگیری در یک کانتینر با سایر بارها را داشته باشد، می‌توان بار را به صورت خرده بار یا گروپاژ حمل کرد و در غیر این صورت باید به روش دیگر یعنی فول تراک حمل شود. فول تراک همان در اختیار داشتن یک تراک کامل می‌باشد که برای حمل باری با حجم و وزن زیاد مناسب است.

حمل بار به انگلستان

قیمت حمل بار به انگلستان

قیمت حمل بار به انگلستان مانند هزینه های حمل بار مسافری به دیگر کشورها محاسبه می‌شود. عواملی که بر قیمت حمل بار به انگلستان تاثیرگذارند شامل: شهر مقصد ، حجم و وزن بار ، ایرلاینی که برای ارسال لوازم خود انتخاب کرده اید و نوع بسته بندی و خدمات جانبی مانند استفاده از کارت بازرگانی ، برای کسانیکه قصد ارسال بار غیر تجاری و یا نمونه های تجاری و یا بار نمایشگاهی ویا خروج موقت به انگلیس را دارند.

مدارک مورد نیاز برای حمل بار به انگلیس چیست؟

شخص فرستنده یا نماینده انتخاب شده توسط فرد فرستنده با در دست داشتن پاسپورت ، بلیط  در گمرک فرودگاه می تواند اقدام به ارسال بار به انگلستان داشته باشد. البته باید مشخصات کامل شخص گیرنده در لندن را که دریافت کننده بار در فرودگاه بین المللی انگلستان است ، همراه خود داشته باشد. تجاری که با توجه به جمعیت زیاد اریانیان مقیم کشور انگلستان اقدام به صادرات برخی از کالاهای تجاری می کنند،برای ارسال بار به انگلستان علاوه بر اسناد و مدارک شناسایی باید کارت بازرگانی نیز همراه خود داشته باشند.


بلاگ ها

استفاده از تکنولوژی‌ های ردیابی در بهبود پیگیری ارسال‌ ها

استفاده از تکنولوژی ‌های ردیابی در بهبود پیگیری...

حمل بار به فیلیپین

یکی از روشهای بسیار مناسب برای حمل بار ب فیلیپین حمل و...

حمل بار به چک

دلیل زیبایی این کشور هرساله افراد زیادی قصد مسافرت یا...