دفتر فرودگاه : 021-51005252 | دفتر مرکزی تهران : 021-88851005 شنبه تا چهارشنبه __ 8 الی 17:30
آخرین اخبار حمل و نقل

ارسال بار مسافری

شرکت های هواپیمایی به مسافر برای میزان مشخصی بار اجازه ورود به هواپیما خواهند داد. مسافر برای به همراه بردن اضافه بار خود می بایست مبالغ بالایی جریمه در فرودگاه پرداخت نماید. اما بهترین شیوه برای...

حمل دریایی و زمینی

. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد...

حمل بار به بلغارستان

حمل بار به بلغارستان

تماس با ما
مسافرینی که بلغارستان را به عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند، در صورت آشنایی با زبان انگلیسی در بلغارستان به مشکلی برنمی‌خورند و هر ساله تعداد زیادی از افراد قصد مهاجرت و مسافرت طولانی مدت به بلغارستان می‌کنند و برای حمل بار به بلغارستان نیاز به خدمات شرکت حمل و نقل بین المللی هستند تا بتوانند به راحتی بار خود را به سراسر دنیا با در نظر گرفتن هزنه و زمان مناسب جابجا کنند.

بلغارستان کشوری در جنوب شرقی اروپا است که با کشورهای یونان، رومانی، ترکیه، مقدونیه و صربستان هم مرز است. این کشور همچنین دارای خط سواحلی طولانی با دریای سیاه است. مردم کشورهای همسایه بلغارستان به راحتی می‌توانند با خودروی شخصی خود به این کشور سفر کنند. و از طرفی نیز از بیشتر شهرهای اروپایی پروازهایی به شهرهای مهم بلغارستان وجود دارند که با کمتر از سه ساعت پرواز می‌توانند به این کشور و مقصد مورد نظر خود برسند.
حدود ۸۵ درصد مردم بلغارستان بلغاری تبار و بقیه نیز بیشتر ترک و کولی هستند. همچنین گروه‌هایی از روس‌ها، رومانی‌ها، ارمنی‌ها، یونانی‌ها و سایر اقلیت‌های کوچک نیز در این کشور زندگی می‌کنند. زبان رسمی مردم این کشور بلغاری بوده ولی معمولاً مردم آن و به‌خصوص جوانان ترجیح می‌دهند که به زبان انگلیسی صحبت کنند. به همین دلیل نیز مسافرینی که بلغارستان را به عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند، در صورت آشنایی با زبان انگلیسی در بلغارستان به مشکلی برنمی‌خورند و هر ساله تعداد زیادی از افراد قصد مهاجرت و مسافرت طولانی مدت به بلغارستان می‌کنند و برای حمل بار به بلغارستان نیاز به خدمات شرکت حمل و نقل بین المللی هستندت تا بتوانند به راحتی بار خود را به سراسر دنیا با در نظر گرفتن هزنه و زمان مناسب جابجا کنند.

حمل بار به بلغارستان

حمل بار هوایی به بلغارستان 

حمل بار هوایی به بلغارستان توسـط فرودگاه های مهم این کشور مانند فرودگاه بین المللی وارنا  ( Varna international airport ) ، فرودگاه بین المللی صوفیه  ( Sofia international Airport )  و فرودگاه بورگاس ( Burgas Airport ) ارسال می‌شود.

مزایای حمل بار هوایی به بلغارستان 

مهمترین مزایای حمل بار هوایی به بلغارستان سرعت آن است که نسبت به حمل دریایی بسیار سریع تر می باشد. در صورتی که ضرر ناشی از دیر رسیدن کالا بیش تر از صرفه جویی حمل دریایی محموله باشد، این روش توصیه می شود، همچنین تحویل به موقع کالا در روش حمل و نقل هوایی تضمین شده است.  ایمنی حمل و نقل هوایی کالا و محموله ها هم نسبتا بالاست و کم تر به کالا آسیب وارد می شود.

حمل بار به بلغارستان

حمل بار دریایی به بلغارستان

حمل بار از بلغارستان به صورت دریایی به دلیل قرار داشتن در کنار دریای سیاه از بنادر مهم آن یعنی بندر بورگاس و بندر وارنا انجام می شود. حمل بار از بلغارستان به صورت زمینی نیز، چه به صورت فول تراک و چه به صورت خرده بار ارسال می شود.

مزایای حمل بار دریایی به بلغارستان 

حمل دریایی نسبت به بقیه روش ها ارزانتر بوده و به همین دلیل صاحبان کالا و شرکت های تجاری ترجیح می دهند کالای خود را با آب های آزاد حمل کنند. می توان گفت بیش ترین حجم تجارت و حمل و نقل از طریق دریا و آب های آزاد انجام می شود.
امتیاز دیگری که این روش دارد، ثابت بودن نرخ کرایه است. چون نرخ کرایه را شرکت های بزرگ حمل و نقل تعیین می کنند و تقریبا نرخ ثابتی است که همه ملزم به رعایت آن هستند.
البته کشتی های آزاد با توافق با صاحب کالا و شرکت حمل نرخ را تعیین می کنند
مزیت دیگر آن حمل کالا با حجم بالا است. از طریق آب های آزاد محموله های نسبتا سنگین تا حدود 200 تا 500 هزار تن را به سهولت می توان با یک کشتی از بندری به بندر دیگر جابه جا کرد.
مزیت دیگر این روش این است که ضریب اطمینان و ایمنی حمل از طریق آب های آزاد بالا است. چون کسانی که کالا را حمل می کنند موظف به رعایت استانداردها و قوانین بین المللی هستند.

حمل بار به بلغارستان

حمل و نقل زمینی به بلغارستان

حمل و نقل زمینی به بلغارستان یکی از کم هزینه ترین روش های حمل کالا می باشد، از مزیت های این روش می توان به مواردی همچون پوشش دهی پراکنده برای مناطق بیشتر، حمل سریع و آسان، سوخت گیری بی دردسر خودرو، پوشش دهی روستاها، عدم نیاز به تخلیه بار و انتقال به خودرو دیگر، امکان استفاده از وسایل نقلیه گوناگون، امکان حمل و جابجایی به مناطق نزدیک، احتمال آسیب کمتر به محتویات بار و پوشش دهی دیگر راه های حمل و نقل بین المللی اشاره نمود. همانطور که اشاره شد روش حمل و نقل بین المللی زمینی یکی از بهترین و کم هزینه ترین روش ها برای حمل کالا های مختلف نظیر مواد غذایی، اشیاء شکستنی، مواد شیمیایی و صنعتی در ابعاد و بسته بندی های مختلف می باشد.


بلاگ ها

استفاده از تکنولوژی‌ های ردیابی در بهبود پیگیری ارسال‌ ها

استفاده از تکنولوژی ‌های ردیابی در بهبود پیگیری...

حمل بار به فیلیپین

یکی از روشهای بسیار مناسب برای حمل بار ب فیلیپین حمل و...

حمل بار به چک

دلیل زیبایی این کشور هرساله افراد زیادی قصد مسافرت یا...