دفتر فرودگاه : 021-51005252 | دفتر مرکزی تهران : 021-88851005 شنبه تا چهارشنبه __ 8 الی 17:30
آخرین اخبار حمل و نقل

ارسال بار مسافری

شرکت های هواپیمایی به مسافر برای میزان مشخصی بار اجازه ورود به هواپیما خواهند داد. مسافر برای به همراه بردن اضافه بار خود می بایست مبالغ بالایی جریمه در فرودگاه پرداخت نماید. اما بهترین شیوه برای...

حمل دریایی و زمینی

. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد...

حمل بار به بحرین

حمل بار به بحرین

تماس با ما
فریت بار به ارسال بار به سراسر دنیا با هواپیما گفته می‌شود و افرادی که قصد مهاجرت طولانی و یا مسافرت به کشور بحرین را دارند باید از شرکت های فریت و حمل و نقل بین المللی برای ارسال بار خود به بحرین استفاده کنند در اصطلاح به این نوع بارها که ماهیت تجاری ندارند و نوعی بار خصوصی محسوب می‌شوند، فریت بار گفته می‌شود.

کشور بحرین در همسایگی جمهوري اسلامي ایران، عربستان سعودی، قطر و امارات متحده عربی قرار دارد و از مجموعه‌ای از جزایر بزرگ و کوچک تشکیل شده است. در دوران های گذشته، بحرین بر مملکتی وسیع اطلاق می شد که یک سوی آن بصره و سوی دیگر آن عمان بود برخی علت نامگذاری آن را به بحرین وجود دریاچه‌ای در بخشی از این سرزمین دانسته‌اند اما امروزه بر مجمع الجزایری اطلاق می شود که در حاشیه جنوبی خلیج فارس و در میان شبه جزیرۀ قطر در مشرق و جنوب، و خاک عربستان سعودی در مغرب قرار دارد. مجمع الجزایر بحرین با وسعت ۷۶۷ کیلومتر مربع از ۳۵ جزیره بزرگ و کوچک تشکیل شده است. بزرگترین این جزایر به نام جزیره بحرین موسوم است که در قدیم به تیلوس معروف بوده است. شهر منامه پایتخت بحرین در همین جزیره واقع شده است. بحرین فاقد مرز زمینی است و تنها با پلی به طول حدود ۲۵ کیلومتر که به نام پل فهد معروف است و در سال ۱۹۸۶ افتتاح شده به عربستان سعودی متصل است. هر ساله بسیاری از افراد قصد مسافرت و یا مهاجرت به بحرین سفر می‌کنند و همانطور که می‌دانید مجاز به حمل بار بیشتر از حد استاندارد نیستند و باید از شرکت حمل و نقل برای ارسال بار بحرین استفاده کنند.

حمل بار به بحرین

مدارک لازم برای حمل بار به بحرین

فرض کنید که قصد پست سریع بار به بحرین را دارید، برای حصول به این مقصود شما می بایست از لحاظ قانونی یا تاجر باشید و یا مسافر که در هر دو مورد و در حجم کم و خرده بار، پست سریع بار به بحرین با هواپیما برای شما بصرفه می باشد. برای این انتقال بصورت مسافری نیاز به بلیط و پاسپورت الزامی است. البته در صورتی که بلیط و پاسپورت شما حاضر نیست و شما بار را برای یکی از آشنایان خود ارسال می نمایید، ولی در صورتی که بار ارسالی شما تجاری باشد، بر فرض مثال درخواست شما فریت بار به بحرین، ارسال فرش و مواد غذایی و صنایع دستی است؛ ارائه فاکتور فروش، پکینگ لیست و کارت بازرگانی در اکثر موارد جهت انجام تشریفات گمرکی الزامی می باشد. جهت انجام مراحل فریت بار به بحرین، لزومی به حضور شما به عنوان ارسال کننده بار در باربری فرودگاه امام نیست. شرکت بین المللی اطلس کارگو، بار شما را از محلی که شما می خواهید مثل درب منزل، دفتر و انبار تحویل گرفته و سپس حمل زمینی آن را به قسمت بار فرودگاه امام خمینی انجام می دهد و به امور گمرکی جهت حمل هوایی آن خواهد پرداخت. همچنین در صورتی که شما میل بحضور در فرودگاه دارید این موضوع نیز مشکلی در بر ندارد.

فریت بار به بحرین

فریت بار به ارسال بار به سراسر دنیا با هواپیما گفته می‌شود و افرادی که قصد مهاجرت طولانی و یا مسافرت به کشور بحرین را دارند باید از شرکت های فریت و حمل و نقل بین المللی برای ارسال بار خود به بحرین استفاده کنند در اصطلاح به این نوع بارها که ماهیت تجاری ندارند و نوعی بار خصوصی محسوب می‌شوند، فریت بار گفته می‌شود.

مراحل فریت بار به بحرین

حمل بار به بحرین

بسته بندی برای فریت بار به بحرین

برای حمل بار به بحرین مهم ترین نکته که باید در نظر بگیرید، نوع بسته بندی لوازم است که باید با نظارت کارشناس برای نوع بسته بندی و همچنین متخصصانی که این کار را به خوبی انجام دهند استفاده کرد.  در صورتی که بار شما بصورت اصولی بسته بندی نشود در قسمت بار فرودگاه امام خمینی مورد پذیرش قرار نمی گیرد. البته ممکن است با خوش شانسی بار شما پذیرش شود که اگر این اتفاق بیفتد و بار در پروسه حمل متوجه آسیب شود، هواپیمایی از دادن خسارت شما به بهانه بسته بندی نامناسب طفره خواهد رفت و خسارت بار شما را نمی پردازد.

فریت بار مسافری به بحرین

اگر شما هم مانند بسیاری از دیگر مسافران عازم بحرین، نگران محدودیت مقدار بار مجاز در پروازهای خارجی هستید، بهتر است دیگر تشویش خاطر نداشته باشید. پیشنهاد ما استفاده از فریت بار به بحرین می باشد. زیرا مبلغ فریت بار به بحرین حدود 30 درصد جریمه اضافه بار در کانتر پرواز می باشد.

فریت بار تجاری به بحرین

بخش زیادی از بار تجاری که در حال حاضر بصورت فریت بار به بحرین صادر می شود، شامل مواد غذایی و فرش دست بافت، لوازم منزل و صنایع دستی می باشد. در صورتی که شما تصمیم به ارسال بار تجاری خود به بحرین را گرفته اید، با تماس با ما، از خدمات حمل زمینی بار خود به فرودگاه از هر نقطه شهر، انجام امور گمرکی در اسرع وقت و همچنین استفاده از مناسب ترین نرخ حمل بار به بحرین بهره مند شوید.

بلاگ ها

استفاده از تکنولوژی‌ های ردیابی در بهبود پیگیری ارسال‌ ها

استفاده از تکنولوژی ‌های ردیابی در بهبود پیگیری...

حمل بار به فیلیپین

یکی از روشهای بسیار مناسب برای حمل بار ب فیلیپین حمل و...

حمل بار به چک

دلیل زیبایی این کشور هرساله افراد زیادی قصد مسافرت یا...