دفتر فرودگاه : 021-51005252 | دفتر مرکزی تهران : 021-88851005 شنبه تا چهارشنبه __ 8 الی 17:30
آخرین اخبار حمل و نقل

ارسال بار مسافری

شرکت های هواپیمایی به مسافر برای میزان مشخصی بار اجازه ورود به هواپیما خواهند داد. مسافر برای به همراه بردن اضافه بار خود می بایست مبالغ بالایی جریمه در فرودگاه پرداخت نماید. اما بهترین شیوه برای...

حمل دریایی و زمینی

. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد...

حمل بار به ایرلند

حمل بار به ایرلند

تماس با ما
حمل بار به ایرلند به صورت هوایی ، دریایی و زمینی قابل انجام است. برای حمل بار به ایرلند و ارسال بار به ایرلند به صورت هوایی از فرودگاه هایی مانند فرودگاه دوبلین و فرودگاه کرک استفاده می شود. حمل بار به ایرلند به صورت فله ای ( Bulk ) ، فول کانتینر و گروپاژ دریایی از بنادر مهمی همچون بندر دوبلین ، کرک و گالوی انجام می شود. حمل بار به ایرلند به صورت زمینی-دریایی قابل انجام می باشد

ایرلند (به ایرلندی Éire)، (به انگلیسی: Ireland)، نام کشوری به پایتختی دوبلین است که در جزیره ایرلند، در شمال‌غرب قاره اروپا واقع شده‌است. نام رسمی این کشور جمهوری ایرلند است و گاهی با نام ایرلند جنوبی خوانده می‌شود تا با ایرلند شمالی اشتباه نشود. جمعیت جمهوری ایرلند بیش از ۴٫۷۵ میلیون نفر است. پنج‌ ششم از مساحت جزیره ایرلند، به ایرلند جنوبی تعلق دارد. ایرلند جنوبی و ایرلند شمالی با یک مرز ساده از همدیگر جدا شده‌اند. همچنین در غرب ایرلند اقیانوس اطلس، در شرق دریای ایرلند و در جنوب و جنوب‌غربی دریای کلتی و کانال سن جورج قرار دارد. جمهوری ایرلند یکی از اعضای اتحادیه اروپا است که در ۱ ژانویه ۱۹۷۳ به این اتحادیه ملحق شد. ایرلند سومین جزیره بزرگ اروپا و بیستمین جزیره بزرگ جهان است. جزیره بزرگ‌تری به نام بریتانیای کبیر در شرق ایرلند قرار دارد که دریای ایرلند این دو را از هم جدا کرده‌است. جزیره ایرلند تا سده هفدهم با جنگل‌های انبوه پوشیده بود ولی امروزه از بی‌جنگل‌ترین مناطق اروپا است. در این جزیره ۲۶ گونه پستاندار بومی زندگی می‌کنند. دو زبان ایرلندی و انگلیسی زبان‌های رسمی جمهوری ایرلند هستند اما انگلیسی از ایرلندی رایج‌تر است. پیش از گسترش انگلیسی، زبان ایرلندی بیش از دو هزار سال زبان بومی مردم این کشور بود. نماد ملی ایرلند چنگ کلتی است که بر سکه‌های یورو ایرلند نیز حک شده‌است.

 

حمل بار به ایرلند

 

اقدامات لازم برای حمل بار به ایرلند

بسته بندی کلیه لوازم منزل مانند ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و مواردی دیگر در محل به صورت استاندارد و کارشناسی شده
بارگیری جهت انوع حمل بار هوایی، دریایی و زمینی به ایرلند
انجام تشریفات گمرکی حتی بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار به ایرلند برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می‌دهند . شرکت اطلس کارگو با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است و شما می‌توانید تمام امور مربوط به ارسال بار به ایرلند را به آنها بسپارید.
پالت بندی محموله ارسالی در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی اطلس کارگو این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است و تمام کالاهای شما را در سریعترین زمان با حضور کارشناسان مجرب بسته بندی کرده و آماده ارسال می‌کند.
در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به ایرلند : شرکت اطلس کارگو حمل بار به ایرلند را در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به ایرلند را بر عهده دارد .
قوانین ارسال بار به ایرلند تابع قوانین فریت بار به ایرلند می باشد و تمام قوانین فرودگاه های ایرلند یکی می باشند. 

 

انواع حمل بار به ایرلند

حمل بار به ایرلند به صورت هوایی ، دریایی و زمینی قابل انجام است. برای حمل بار به ایرلند و ارسال بار به ایرلند به صورت هوایی از فرودگاه هایی مانند فرودگاه دوبلین و فرودگاه کرک استفاده می شود. حمل بار به ایرلند به صورت فله ای ( Bulk ) ، فول کانتینر و گروپاژ دریایی از بنادر مهمی همچون بندر دوبلین ، کرک و گالوی انجام می شود. حمل بار به ایرلند به صورت زمینی-دریایی قابل انجام می باشد و توسط کریرهای ایرلندی ، بلغاری و ترکیش دریافت می شود.


بلاگ ها

استفاده از تکنولوژی‌ های ردیابی در بهبود پیگیری ارسال‌ ها

استفاده از تکنولوژی ‌های ردیابی در بهبود پیگیری...

حمل بار به فیلیپین

یکی از روشهای بسیار مناسب برای حمل بار ب فیلیپین حمل و...

حمل بار به چک

دلیل زیبایی این کشور هرساله افراد زیادی قصد مسافرت یا...