دفتر فرودگاه : 021-51005252 | دفتر مرکزی تهران : 021-88851005 شنبه تا چهارشنبه __ 8 الی 17:30
آخرین اخبار حمل و نقل

ارسال بار مسافری

شرکت های هواپیمایی به مسافر برای میزان مشخصی بار اجازه ورود به هواپیما خواهند داد. مسافر برای به همراه بردن اضافه بار خود می بایست مبالغ بالایی جریمه در فرودگاه پرداخت نماید. اما بهترین شیوه برای...

حمل دریایی و زمینی

. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد...

حمل بار به اسکاتلند

حمل بار به اسکاتلند

تماس با ما
شرکت های حمل و نقل بین المالی برای ارسال بارهای زیاد از خدمات فریت بار استفاده می‌کنند. شرکت های فریت بار مسافری خدمات تخصصی حمل و ارسال بار هوایی به اسکاتلند و سایر کشورهای جهان را با کیفیت انجام می دهند و با تحقیق و بررسی می توان بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی فریت بار هوایی را انتخاب و از خدمات آن استفاده کرد.

کشور اسکاتلند با توجه به امکانات و تسهیلاتی که برای مهاجرین و گردشگران فراهم کرده مقصد و انتخاب نهایی برای بسیاری از ایرانیان به خصوص قشر تحصیلکرده می‌باشد. دانشگاه‌های با رتبه بالا، موقعیت‌های شغلی‌، امکان تجارت و بسیاری موارد دیگر از انگیزه‌های اصلی‌ این مهاجران می‌باشد. ۷۹۰ جزیره کوچک و بزرگ و آبهای ساحل شمالی که منبع بزرگترین حوزه نفت خام و گاز طبیعی در بین کشورهای اروپایی‌ محسوب می‌شود موقعیت‌های توریستی، تجاری و کاری بسیاری را پدید آورده. شهر ادینبرو، دومین شهر بزرگ اسکاتلند، به عنوان یکی‌ از مهمترین مراکز اقتصادی و بانکداری اروپا محسوب می‌شود. این شهر اسکاتلند را به یکی‌ از کانون‌های فکری، بازرگانی و اقتصادی اروپا تبدیل کرده و همین امور سیر حمل بار به اسکاتلند را به طور چشمگیری افزایش داده است. ادینبرو در میان شهر‌های اروپایی‌ بعد از لندن بیشترین میزان جذب توریست را داشته و در سال ۲۰۰۹ به عنوان بهترین شهر برای زندگی‌ انتخاب شده است.

 

فریت بار به اسکاتلند

شرکت های حمل و نقل بین المالی برای ارسال بارهای زیاد از خدمات فریت بار استفاده می‌کنند. شرکت های فریت بار مسافری خدمات تخصصی حمل و ارسال بار هوایی به اسکاتلند و سایر کشورهای جهان را با کیفیت انجام می دهند و با تحقیق و بررسی می توان بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی فریت بار هوایی را انتخاب و از خدمات آن استفاده کرد. شرکت حمل و نقل بین المللی اطلس کارگو با کادری مجرب و حرفه ای تمام خدمات ارسال بار به اسکاتلند را برای شما عزیزان با بهترین کارشناسان انجام می‌دهد.

 

حمل بار به اسکاتلند

فریت بار در حقیقت حمل کالا ازطریق راه های هوایی و زمینی و دریایی به سایر کشورهای جهان است که با بسته بندی تخصصی و انجام امور گمرکی و دریافت بارنامه که همان مجوز لازم برای خروج از کشور است ، انجام می شود. برای جلوگیری از هزینه های اضافی در ارسال بار هوایی به اسکاتلند بهتر است بسته بندی وسایل و لوازم شخصی خود را به افراد متخصص در این زمینه بسپارید.شرکت های فریت بار مسافری با آموزش افراد در زمینه بسته بندی تخصصی کالا شما را کمک خواهند کرد. شرکت اطلس کارگو از زمانی که قصد دارید بار خود را به اسکاتلند بفرستید تا زمان تحویل آن در مقصد شما را یاری می‌کند.
با برقراری ارتباط با شرکت های فریت بار مسافری جهت ارسال بار به اسکاتلند می توانید از خدمات آن ها بهره مند شوید .کارشناس بسته بندی کالا در محل حضور پیدا می کند و لوازم و کالای مورد نظر شما را در کمترین زمان و با هزینه مناسب طبق قوانین بین المللی و استاندارد های موجود بسته بندی می کند .

 

قیمت فریت بار به اسکاتلند

هزینه های فریت بار هوایی با توجه به وزن و حجم کالا محاسبه می شود . چنان چه بسته بندی با اصول و استاندارد جهانی انجام شود،اضافه بار به مسافر نمی خورد و نیاز به پرداخت جریمه در فرودگاه نخواهیم بود. شلوغ ترین فرودگاه اسکاتلند تقریباً نه مایل با مرکز ادینبورگ فاصله دارد. دارای یک ترمینال است که دارای میز check-in در طبقه همکف و امنیت در طبقه بالا است. متعلق به شرکت جهانی زیرساخت زیرساخت ها ، همان شرکتی است که در پشت فرودگاه گاتویک لندن و فرودگاه سیتی لندن قرار دارد. دو ساعت Wi-Fi رایگان در ترمینال موجود است که توسط Skyscanner تهیه شده است.
این فرودگاه اخیراً گسترش یافته و مکانهای جدید زیادی برای غذا و خرید دارد. راهنمای ما کلیه اطلاعات لازم را برای استفاده بیشتر از وقت خود در فرودگاه ادینبورگ در اختیار شما قرار می دهد. پارکینگ رسمی اتومبیل در فرودگاه ادینبورگ دارای امنیت شبانه روزی است و شما می توانید تا دو ساعت قبل از برنامه ریزی پرواز خود ، ماشین خود را پارک کنید.

 

حمل بار به اسکاتلند

بلاگ ها

استفاده از تکنولوژی‌ های ردیابی در بهبود پیگیری ارسال‌ ها

استفاده از تکنولوژی ‌های ردیابی در بهبود پیگیری...

حمل بار به فیلیپین

یکی از روشهای بسیار مناسب برای حمل بار ب فیلیپین حمل و...

حمل بار به چک

دلیل زیبایی این کشور هرساله افراد زیادی قصد مسافرت یا...