دفتر فرودگاه : 021-51005252 | دفتر مرکزی تهران : 021-88851005 شنبه تا چهارشنبه __ 8 الی 17:30
اخبار

بلاگ

حمل بار به چک

مدت زمان مطالعه این مقاله : دقیقه

دلیل زیبایی این کشور هرساله افراد زیادی قصد مسافرت یا مهاجرت به این کشور را دارند و همانطور که میدانید برای جابجایی از مکانی به مکان دیگر شما باید تمام وسایل ضروری را با خود ببرید. همچین قوانین مسافرت بصورت هوایی به این گونه است که شما تنها مقداری مشخص از بار خود را میتوانید با خود حمل کنید و اگر نیاز به خدمات حمل و نقل بار بیشتری دارید باید از شرکت حمل و نقل بین المللی اطلس کارگو کمک بگیرید تا بار اضافه خود را با کمترین زمان و هزینه به سراسر دنیا ارسال کنید.

 

حمل بار به چک

کشور چک از نظر موقعیت جغرافیایی به این صورت است که در اروپای مرکزی واقع شده است. کشور چک یکی از سایر کشور هایی می باشد که عضو اتحادیه ی اروپا است. کشور چک در حدود سال ۱۹۹۳ و در اواخر ماه ژانویه به وجود آمد. در معرفی کشور چک، موضوع دیگر پایتخت این کشور می باشد که شهر پراگ بوده و بزرگ ترین شهر در کشور چک می باشد. واحد پول کشور چک کرونا می باشد.

جمعیت این کشور تعدادی در حدود ۱۰ میلیون و پانصد هزار نفر می باشد. زبان گویش در این کشور زبان چک نیز است. این زبان به عنوان یکی از زبان های اسلاوی شهرت دارد. معرفی کشور چک از نظر ناحیه هایی که شامل می شود، به صورتی می باشد که سه بخش بوهم، موراوی و سیلزی که بخش های مهم و تاریخی هستندکه در این کشور قرار گرفته است. به دلیل زیبایی این کشور هرساله افراد زیادی قصد مسافرت یا مهاجرت به این کشور را دارند و همانطور که میدانید برای جابجایی از مکانی به مکان دیگر شما باید تمام وسایل ضروری را با خود ببرید. همچین قوانین مسافرت بصورت هوایی به این گونه است که شما تنها مقداری مشخص از بار خود را میتوانید با خود حمل کنید و اگر نیاز به خدمات حمل و نقل بار بیشتری دارید باید از شرکت حمل و نقل بین المللی اطلس کارگو کمک بگیرید تا بار اضافه خود را با کمترین زمان و هزینه به سراسر دنیا ارسال کنید.

 

Image


برخی اجسام قابل ارسال بار به چک

1. تجهیزات نقلیه زمینی غیر از ریلی و تراموا سـوخت ھا
2. آلومینیوم و محصولات آلومینیومی
3. ماشین آلات و دستگاه ھای برقی
4. روغن ھا و موم های معدنی
5. عکاسی ، سینماتوگرافی
6. راکتور های صنعتی
7. دیگ های بخار و آبگرم
8. محصولات پلاستیکی
9. محصولات داروئی
10. دستگاه های اپتیک
11. آهن و فولاد
12. کنترل و طبی
13. چدن

 

بسته بندی بار  برای ارسال بار به چک

بیشتر مسافرانی که قصد مسافرت بلند مدت به چک را دارند، نگران این موضوع هستند که به بار ارسالی آنها به چک در طول و مدت مسیر آسیب و یا صدمه های احتمالی وارد گردد .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی اطلس کارگو با ارائه ی خدمات اصولی و استاندارد در رابطه با بسته بندی و استفاده کردن از مرغوب ترین نوع کارتن جهت فریت بار و بسته بندی لوازم شخصی , اسباب و اثاثیه و لوازم منزل و غیره ….. و همچنین با سود بردن و استفاده کردن از افراد متخصص و با تجربه و مجرب در زمینه ی بسته بندی تا امروزه بهترین نوع خدمات را برای کسانی که قصد داشته اند مسافرت بلند مدت و اقامت در چک داشته باشند را ارائه کرده و شهروندان ایرانی در این مورد هیچگونه دغدغه و مشکلی ندارند. 

 

 

انجام تشریفات گمرکی برای حمل بار به چک

برخی مسافران ضروری می دانند در این مورد برای انجام امورات مربوط به تشریفات گمرکی , کارشناس فریت بار را شخصا همراهی کنند . با این حال مسافران بیشتری هم هستند که تمام امورات مربوط به انجام دادن تشریفات گمرکی را بر عهده ی شرکت فریت بار قرار می دهند . تمامی کارها مطابق با خواست مشتری صورت می گیرد و هدف تمامی کارکنان شرکت فریت بار و حمل بار هوایی اطلس کارگو کسب رضایت شهروندان ایرانی می باشد.